Sayfalar

11 Nisan 2012 Çarşamba

En değerli varlıklarımıza doğru rehber olabilmek...

Çocuk yetiştirmenin bu kadar zor olabileceği aklımdan bile geçmezdi. Bütün bildiğim doğruları yaparsam çocuğumda doğru olur sanırdım. Şimdiye kadar çocuk davranışlarında gördüğüm tüm hataların anne babalarının hataları olduğunu düşünürdüm. Ben onlar gibi yapmayacaktım ve çocuğum da mükemmel olacaktı. Tabii ki bunun böyle olmadığını anlamam uzun sürmedi. Biz anne babalar olarak, ne yaparsak yapalım çocuklarımızın kendilerine has karakterleri vardı ve onların alacakları şekil daha doğmadan belliydi. Şu an 5 yaşında ve 9 aylık olan iki oğlum var. Çocuk eğitimi,gelişimi ve psikolojisi üzerine çok kitap okudum ve hala okumaya devam ediyorum. Bu bloğu kurmamdaki amacımda okuduklarım sadece bende kalmasın ulaşabildiğim herkesle paylaşabileyim. Öğrendiklerimi paylaşmak en büyük zevklerimden biri. Umarım gelecek nesile hayatı öğretebiliriz ve de hayatları boyunca sağlıklı,mutlu kalmaları,yaşadıklarından tatmin olmaları için rehberlik edebiliriz.

Hiç yorum yok: